Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Πως να παραγγείλετε το μονόπετρο δαχτυλίδι σας;

Καλησπέρα σας,
Πολλοί φίλοι της σελίδας με ρωτούν καθημερινά για το πως μπορούν να παραγγείλουν σε εμένα το μονόπετρο δαχτυλίδι τους. Άλλοι επίσης διστάζουν ακόμη και να μου τηλεφωνήσουν, θεωρώντας πως οι φωτορεαλιστικές απιεκονίσεις από τα σχεδιαστικά προγράμματα απέχουν ραγδαία σε εμφάνιση από το τελικό προϊόν, φοβούμενοι δυσάρεστες εκπλήξεις... Μην κατανοώντας φυσικά, πως τα περισσότερα sites κοσμημάτων φέρουν τέτοιες ψηφιακές εικόνες ή εδώ και χρόνια, ρετουσαρισμένες φωτογραφίες από Photoshop!
Ως εργαστήριο, επίσης, προμηθεύω τα καταστήματα στα οποία απευθύνεστε, οπότε δεν τίθεται θέμα ποιότητας.
Ας επιστρέψω όμως στο θέμα μας. Στις  εικόνες βλέπετε φωτογραφίες από το σχεδιαστικό περιβάλλον, οι οποίες και εγκρίθηκαν από τον πελάτη. Δίπλα τους, το τελικό προϊόν. Η σειρά λοιπόν των εργασιών μας έχει ως εξής:
δεξιά: φωτορεαλιστική/ψηφιακή απεικόνιση, μέσο: δαχτυλίδι ακατέργαστο αριστερά: τελικό προϊόν
1) Ο πελάτης μου δείχνει κάποιο σχέδιο μονόπετρου που τον ενδιαφέρει, είτε από τη δική μου συλλογή, είτε από άλλο κατασκευαστή.
2)  Μου δίνεται ένα εύρος τιμών μέσα στο οποίο θα θέλαμε να κινηθούμε.
3) Μου δίνεται μια ιδέα αναφορικά με τα χρώματα των πετρών και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε (πχ Λευκόχρυσο Κ18 με ζαφείρι και διαμάντια)
4) Σε ορίζοντα μιας εβδομάδας σας στέλνω στο mail σας την πρότασή μου κοστολογημένη, με μια εικόνα φωτορεαλισμού από το σχεδιαστικό μου πρόγραμμα, η οποία προσεγγίζει σε πιστότητα το 99% του τελικού προϊόντος. Η μόνη διαφορά πάντα είναι η εξής: Τα "δοντάκια" που συγκρατούν την κεντρική μας πέτρα ή εν γένει τις πέτρες μας, στις ψηφιακές απεικονίσεις είναι πιο ψηλά απ΄ότι τελικά. Κι αυτό συνιστά θέμα κατασκευαστικής αναγκαιότητας, καθώς για να θέσω με ασφάλεια τις πέτρες μας στη θέση τους, χρειάζομαι ύψος που θα γυρίσω τελικά πάνω στην πετρούλα μας για να τη στερεώσω σωστά, ίσια κι ασφαλώς. Το πρώτο αυτό σχέδιο είναι δωρεάν!
Πάνω: Φωτορεαλιστικές απεικονίσεις, Κάτω: Τελικό προϊόν
5) Αν είμαστε κοντά σε αυτό που θέλουμε να κατασκευάσουμε αλλά έχουμε κάποιες λεπτομέρειες να προσαρμόσουμε, το συζητάμε κι ακολουθούν επαναληπτικές φωτορεαλιστικές απεικονίσεις. Συνήθως, κάπου εδώ, το σχέδιο εγκρίνεται.
6) Εφόσον το φωτορεαλιστικό εγκρίνεται, περιμένετε το πολύ 2 εργάσιμες εβδομάδες-ναι, ένα αντικείμενο μοναδικό, για το οποίο δεν υπάρχει καλούπι και φτιάχνετε αποκλειστικά για εσάς-και σας καλώ για την παραλαβή κι εξόφληση.
Θα χαρώ πολύ να σας εξυπηρετήσω στο άμεσο μέλλον και να απαντήσω στα ερωτήματά σας,
Andreas Mathios
11 Thiseos St, 3rd Floor, Office 9
Athens, Greece, PO 10562


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου