Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

"...απευθύνομαι στους ξεχωριστούς..!"

Aγαπητές Φίλες και αγαπητοί Φίλοι,
Εύχομαι ολόψυχα το 2016 να αποτελέσει για όλους σας μια χρονιά σταθμό, μια χρονιά γεμάτο δημιουργία κι ευτυχία.
Πριν λίγες ημέρες, είχα μια τυχαία συνάντηση με έναν ιδιαίτερα επιτυχημένο διαφημιστή, ο οποίος δήλωνε εντυπωσιασμένος από τη δουλειά μου και θέλησε, όπως είπε, να με βοηθήσει με τις γνώσεις του και τις γνωριμίες του να αυξήσω τον κύκλο εργασιών μου και να με καταστήσει γνωστό σε ένα πιο ευρύ κοινό.


Χαμογέλασα...
Με ρώτησε γιατί. Κι απάντησα ως εξής:

"Χαμογελώ, γιατί δεν απευθύνομαι στους πολλούς, όσο αντιεμπορικό κι αν αυτό ακούγεται. Δεν απευθύνομαι σε αυτούς που θα μπουν στη Google, θα ψάξουν "μονόπετρα δαχτυλίδια" και θα μπουν στο πρώτο αποτέλεσμα που θα τους βγάλει η μηχανή αναζήτησης, στο οποίο πολύ πιθανόν να βρουν τα ίδια σχέδια με τα επόμενα αποτελέσματα των πρώτων σελίδων. Απευθύνομαι σε αυτούς τους λίγους που δε βλέπουν το μονόπετρο σαν υποχρέωση, αλλά ως υπόσχεση, ως αφοσίωση, ως δήλωση αγάπης.

Χαμογελώ, γιατί δεν απευθύνομαι σε αυτούς που μοναδικό κριτήριο επιλογής τους είναι το "να έχει διαμάντι και να κάνει 550 ευρώ". Απευθύνομαι σε αυτούς που θα διαθέσουν ακόμη και λιγότερα, αλλά θα το έχουν ψάξει, θα έχουν διαβάσει, θα έχουν τη διάθεση να ακούσουν και να δημιουργήσουν.

Χαμογελώ, γιατί δε θέλω να έχω 100 απρόσωπα τηλεφωνήματα την ημέρα για διαδικαστικές ερωτήσεις για τιμές και κόστη. Κι αυτό γιατί απευθύνομαι σε ανθρώπους που αντιλαμβάνονται πως εδώ, παρέχω μια συνολική εμπειρία σχεδιασμού και υλοποίησης, που τολμώ να πω, είναι μοναδική στη χώρα. Μάρτυρές μου άλλωστε, οι πελάτες μου, με τους οποίους έχω πλέον σχέσεις φιλικές.

Χαμογελώ, καθώς δεν απευθύνομαι σε αυτούς που θα αγοράσουν το ίδιο πράγμα με το διπλανό τους. Απευθύνομαι σε αυτόν που θα μου πει "μπορούμε να φτιάξουμε αυτό που βλέπεις, αλλά με τις παρακάτω διαφορές, καθώς θέλω να το έχω μόνο εγώ;"
Χαμογελώ, τέλος, καθώς για να προωθήσω αυτήν την εμπειρία σχεδιασμού μονόπετρου δαχτυλιδιού, προσωπικού και μοναδικού, και για να χωρέσω όλες αυτές τις σκέψεις σε λίγα δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, θα χρειαστεί να δαπανήσω ένα κεφάλαιο υψηλό για την προβολή μου σε πολλους, στους οποίους και δεν απευθύνομαι. Προτιμώ αυτό το κεφάλαιο να το διαθέσω για την αγορά πολύτιμων λίθων μοναδικών σε ποιότητα και καθαρότητα, όπως ζαφείρια, σμαράγδια και ρουμπίνια για τη σύνθεση ξεχωριστών κοσμημάτων.
Χαμογέλασε. Μου είπε απλώς να γράψω αυτή μας τη στιχομυθία. Γιατί "αυτοί στους οποίους απευθύνεσαι, σίγουρα διαβάζουν το blog σου".
Χαμογέλασα πάλι. Το ξέρω, απάντησα, καθώς απευθύνομαι στους ξεχωριστούς..!
Andreas_M
11 Thiseos St, 3rd Floor, Office 9
Athens, Greece, PO 10562
www.jewelry-design.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου