Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Όλα για το μονόπετρο δαχτυλίδι!

Κυρίες και κύριοι γειά σας,

Αντιλαμβανόμενος πλήρως τους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, αλλά και ταυτόχρονα την ανάγκη για πλήρη, σφαιρική και σοβαρή ενημέρωση, ειδικά όταν πρόκειται να εκταμιεύσουμε ένα-μικρό ή μεγάλο, δεν έχει σημασία-χρηματικό ποσό, αποφάσισα να προβώ στη δημιουργία και δημοσίευση ενημερωτικών videos γύρω από το μονόπετρο δαχτυλίδι, το διαμάντι, το σχεδιασμό εν γένει αλλά και τη δική μου δουλειά!

Μετά από 450 περίπου μοναδικές κατασκευές σε χρυσό μονόπετρο κάθε σκεπτικού και ύφους, έχω πλέον καταλάβει πλήρως τις φοβίες σας, τις ανησυχίες σας και το τι χρειάζεστε έτσι ώστε να αποκτήσετε πρώτα και κυρίαρχα, ίδια άποψη για το τι θέλετε να αγοράσετε και δεύτερον, ένα κόσμημα αντάξιο των προσδοκιών σας.

Παρακολουθώντας τα βίντεό μου, αλλά και διαβάζοντας το blog μου, σας εγγυώμαι πως μπορεί να δαπανήσετε 1 ώρα συνολικής θέασης, μα θα γλιτώσετε μέρες ή και εβδομάδες αναζήτησης στο διαδίκτυο, με απορίες να γεννιούνται συνεχώς και χωρίς κάποιο εργαλείο αποτίμησης των πληροφοριών που θα λάβετε.

Θα χαρώ λοιπόν να δείτε και να μοιραστείτε τα βίντεο αυτά, να επισκεφτείτε τις σελίδες μου στο facebook και να επικοινωνήσετε μαζί μου όποτε το χρειαστείτε!

Ανδρέας Μαθιός: Πόσο κοστίζει ένα μονόπετρο δαχτυλίδι
Ανδρέας Μαθιός: Χαρακτηριστικά ενός διαμαντιού/The 4 c' s
Ανδρέας Μαθιός: Πιστοποιητικά Γνησιότητας/Guarantee Διαμαντιών
Μονόπετρο Δαχτυλίδι: Ζιρκόν & Μοϊσσανίτης-Υποκατάστατα διαμαντιού

Φιλικά,
Andreas Mathios
11 Thiseos St, 3rd Floor, Office 9
Athens, Greece, PO 10562
www.jewelry-design.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου